Run for Fun og Hold Fællesskabet har lagt træningsplan for hele efteråret (med forbehold for ændringer). Læs mere om de forskellige hold og hvilket tempo du kan forvente.

Hold Slowfox annoncerer tirsdagstræningen dagen før, på Facebook eller her på siden, men du kan læse hvordan hold Slow Fox træner her.

Om lørdagen er der et tilbud til dem, der gerne vil træne op til længere distancer i et langsomt tempo.

Der kan altid dukke flere tilbud op, end kalenderen viser. Såvidt muligt prøver vi at opdatere og rette, men det er ikke altid vi når det.

uge tirsdag Run for Fun Hold Fællesskabet lørdag Run for Fun Hold Fællesskabet Langdistance-
træning
36 4. sep Løbetur 8 km Pyramidetræning Vestre Kirkegård 8. sep 5 km tur non-stop ca 30-35 min 10 / 13 km 90 min langsomt løb
37 11. sep Pyramideløb Søndermarken 10 km i grupper min. 3 tempi 15.sep giro 413 13 km 100 min langsomt løb
Søndag d. 16 sep – CPH HALF
38 18. sep Løb med opsamling 8 km Restitutionstur efter CPH Half 22.sep 8 km 12 km 110 min langsomt løb
39 25. sep 8 km løbetur 10 km progressiv 29.sep 10 km 13 / 15 km 120 min langsomt løb
40 2. okt seksdagesløb 10 km  6. okt giro 413 14 km 90 min langsomt løb
Søndag d. 7 okt – Eremitageløbet
41 9. okt giro 413 Claus surprise træning 13. okt giro 413 12 / 16 km 110 min langsomt løb
42 16. okt Løbestil – teknikøvelser/
Løbebane m. forsk. øvelser
Løbestil – teknikøvelser/ alternativt 10 km  20. okt 8 km 13 km 130 min langsomt løb
43 23. okt giro 413 med bl.a. stigningsløb 6 dages løb  27. okt 9 km 14 / 18 km 90 min langsomt løb
44 30. okt 10-20-30 10 km m opsamling 3. nov 10 km 15 km 150 min langsomt løb
45 6. nov Gruppeløb med temposkift Pyramide i Søndermarken 10. nov 11 km 16 / 19 km Hviledag
46 13. nov Først til toppen 4-2-4-2-4  (10 km) 17. nov 12 km 12 km 120 min langsomt løb
47 20. nov Parintervaller Claus surprise træning 24. nov 10 km 13 / 15 km 120 min langsomt løb
48 27. nov 7 km løbetur og vi snakker løbestil 20 min ud 20 min hjem 1. dec 8 km 14 km 90 min langsomt løb
49 4. dec 20 min ud – 20 min. hjem 10 km med opsamling 8. dec 8 km 15 / 17 km 150 min langsomt løb
50 11. dec Intervaltræning
2 – 4 – 2
Point-to-point 15. dec 10 km 13 km 90 min langsomt løb
51 18. dec Løbetur 7 km og glædelig jul. 20 min ud – 20 min hjem
Julegløgg
22. dec 8 km 14 / 18 km 120 min langsomt løb