Slow Fox 

Hold Slow Fox træner ikke til en bestemt distance, men øver teknikker, strategier og tempo i skøn forening.
Målet er at blive stærkere og få ro på løbet. Tempoet på holdet ligger på mellem 7:00 og 8:30 min/km.

Run for Funv. Erik Kragh og Lene Daugbjerg.

Erik KraghRun for Fun er holdet for motionister der kan løbe min. 5 km, vi løber i tempo 6.30 – 6.45. Tirsdagstræningen består typisk af intervaltræning, bakketræning, styrketræning og fartlege og en kort løbetur, vi er ude i ca. 1 time. Vi har fokus på løbeteknik og løbestil, ting der kan gøre det lettere for os at komme igennem 10 km.

Lørdag har vi længere ture på programmet, men ruten lægges så man nemt kan afkorte sin tur, Målet er at alle skal kunne løbe min. 10 km.
Har du løbet alene og gerne vil løbe med i en klub og få gode løbekammerater er vi et godt udgangspunkt. Der er planlagt træning og ruter og der er flere løb vi deltager fælles i.

Se træningskalenderen frem til 31.12 . Evt. ændringer vil blive annonceret på Facebook et par dage før

Hold Fællesskabet

Hold Fællesskabet har lavet en lidt løsere træningsplan frem til jul end vi plejer. Dette skyldes, at vi gerne vil have de nye trænere /hjælpere i spil og at de skal have mulighed for at komme med inputs og ideer. Vi holder dog fast i vores overordnede plan: hveranden tirsdag løber vi 10 km (enten med opsamling eller i mindre grupper) og hveranden tirsdag er der dømt såkaldt surprise træning: hvilket indebærer forskellige former for interval og tempotræning. Lørdagene vil byde på ture på 12 – 16 km. Husk at du altid selv kan byde ind hvis du har andre behov. Til den ny sæson i 2020 vil vi inden nytår præsentere en mere udførlig plan for vinter- og forårstræningen

dato tirsdag
22.10 8 km progressiv
29.10 10 km
5.11 surprise Michael
12.11 10 km
19.11 surprise Sophine
26.11 10 km opsamling
3.12
Fællestræning v. Jesper fra DGI
10.12
10 km tempotræning 4 – 2 – 4
17.12
20 min ud – 20 min hjem
Hannover Christian Bibi